Kursus Pengurusan Jenazah FP KUIS

pada hari ini, kami mahasiswa/i FP sem 3 dikehendaki menyertai program Kursus Pengurusan Jenazah yang dianjurkan oleh Lajnah Pendidikan Islam dan dibantu oleh Persatuan Mahasiswa Pendidikan serta Fakulti Pendidikan sendiri.
saya sendiri terlibat secara langsung dalam program ni bukan sekadar datang mendengar je.. tp saya ditugaskan sebagai AJK siaraya, slide dan peralatan. huhu.. boleh tahan gak la letihnya tu.. kne berkejar kesana sini.. ibarat hari tu, kalau saya buat masalah, cacat la proram ni.. tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancar tanpa sebarang masalah. Dibawah ni ada beberapa gambar yang sempat saya sisipkan sebagai kenangan saya dan kita semua.



diantara mahasiswa yang hadir diantaranya azam, abe, bayan, irham, dan firdaus ( belakang azam ) 


kehadiran mahasiswi yang memberangsangkan..


kat gambar ni menunjukkan jumlah siswa lelaki amat la sikit jumlahnya berbanding siswi..


diantara pensyarah wanita yang hadir untuk bersama-sama kami mendengar penerangan teori tentang pengurusan jenazah.


antara yang memberi penerangan adalah Ust Sapie Bin Sabilan selaku Timb. Dekan Pembagunan Mahasiswa, Fakulti Pendidikan.


yang pakai baju melayu warna hijau ni adalah penceramah jemputan khas dari luar iaitu Ust Abdul Rahim dan yang kiri tu saya..hihi..


faiz fikri sedang melayan pensyarah dan tetamu jemputan untuk minum pagi.



antara siswi Tesl  yang hadir..

Comments

Popular posts from this blog

Kening Berdenyut-denyut

Isu masalah pelajar zaman sekarang

Perkataan Bahasa Inggeris paling panjang