Mengakhiri Perjalanan di SAMBBST


Akhirnya, setelah mengaharungi segala penat lelah mendalami ilmu di SAMBBST. Saya telah pun mengakhirinya di tingkatan 5 pada tahun ini. Saya pun tak tahu macam mana kehidupan saya masa akan datang. Saya dah merancang, Cuma segalanya hanya Allah saja yang menentukan. Setelah Berjaya menghabiskan peperiksaan SPM yang lepas, Berjaya menaikkan nama Kelab SPBT sekolah yang telah terkubur setelah sekian lama (terima kasih kepada ustzh Jamriah kerana percayakan saya dan kami semua dalam menjalankan tugas sebagai ahli2 dibawah Kelab SPBT ), Berjaya menjadikan surau SAMBBST sebagaimana yang dikehendaki oleh sekolah,


Berjaya menjadi ketua dorm A101 yang baik (itu pun kalau ada budak2 dorm yang masih ingat kat saya nanti)huhu..,
Berjaya menyelesaikan beberapa kes disiplin diasrama dengan kerjasama saudara ArifHaripabillah (saya minta maaf kalau ada yang tidak puas hati dengan saya), hihi..dan lain-lain lagi la. Ibarat SAMBBST ini telah memberikan pelbagai pengajaran, pengalaman dan panduan untuk saya lebih maju di masa akan datang.


bangunan sekolah SAMBBST


pandangan dari hadapan bangunan sekolah SAMBBST

kita zoom sikit ke depan

dan tidak lupa juga kepada dak2 kelas 5 Taqwa yang telah beberapa kali menjuarai kelas terbersih ( tengoklah sapa AJK kebersihannya) hihi.. korang semua memang best gila walaupun memang semuanya macam gila2. Hihi..
ni sahaja gambar guru2 yang masih ada pada saya. Terima kasih ust,ustzh dan cikgu dalam mendidik kami semua demi menjadi seorang pelajar yang berguna.

last sekali ni semua gambar kenangan sekolah yang masih ada pada saya untuk dikongsi bersama kalian..


bangunan makmal KHB

pentas dewan

dewan SAMBBST



ni rupa asrama putra masa saya tingkatan 1..hihi..sekolah baru buka la katakan, rumput pun macam tak nak tumbuh lagi..hihi..

Sekian…



Comments

Popular posts from this blog

Kening Berdenyut-denyut

Isu masalah pelajar zaman sekarang

Perkataan Bahasa Inggeris paling panjang